به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان آقای ناصری آذر در ادامه سفرهای شهرستانی خود از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های ابهر و خرمدره بصورت سرزده بازدید نمودند.

مدیرکل ثبت استان در این بازدید ضمن بازدید از ساختمان اداری این واحدهای ثبتی ضمن اشاره به کمبود فضای اداری هر دو اداره گفتند: فضای اداری ما در وحدهای ثبتی ابهر و خرمدره پاسخگوی حجم کارها و پرونده­ها نیست و واحد ثبتی ابهر نیاز به افزایش فضای بایگانی پرونده های ثبتی دارد.

مدیرکل ثبت استان ضمن بازدید از شعبات مختلف واحدهای ثبتی، آمار عملکرد و مسائل و مشکلات موجود را بررسی و دستورات لازم را صادر نمود.

آقای ناصری آذر در ادامه با حضور در نشستی صمیمی با همکاران، ضمن استماع درخواست های ایشان از تلاش­ها و زحمات بی­وقفه همکاران تقدیر نموده و مسائل و مشکلات اداره و همچنین درخواست های همکاران را بررسی و در حل مشکلات و رفع موانع دستورات لازم را صادر نمود.

مدیرکل ثبت استان با سرکشی به دفاتر اسناد رسمی ابهر و خرمدره از این دفاتر بصورت سرزده بازدید نموده و بازرسی­های انجام شده از این دفاتر را مورد بررسی قرار داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *