به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، اولین جلسه روسای واحدهای ثبتی تابعه استان زنجان در سال جدید، باحضور مدیرکل، معاون مدیرکل، مسئول حفاظت و اطلاعات، کارشناسان ثبت استان و روسای واحدهای ثبتی تابعه جهت رعایت پروتکل¬های بهداشتی در دو روز متوالی و جلسات جداگانه در سالن جلسات اداره کل تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن تبریک سال نو و خوش آمدگویی به حاضرین از زحمات همکاران در سال 98 تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با عزم و همت بلند وحرکت بسیجی و جهادی همه کارکنان و برنامه ریزی و مدیریت روسای واحدهای ثبتی شاهد تبلور منویات مقام معظم رهبری در ادارات ثبت استان باشیم. 

ایشان در ادامه با اشاره به جلسه ویدئوکنفرانس اخیر با ریاست معزز سازمان به تشریح بیانات ایشان و اهداف و برنامه های سازمان در سال جاری پرداختند و برنامه ریزی در جهت انجام این برنامه ها را برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان خواستار شدند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان مهم­ترین محور برنامه­های سازمان در سال جاری را در زمینه کاداستر عنوان کرد و گفت: تعامل بیش از پیش با ادارات و سازمان ها جهت صدور اسناد مالکیت تکبرگی منابع طبیعی، املاک دولتی و موقوفات، اراضی کشاورزی ،تبدیل اسناددفترچه ای به تک برگی مناطق شهری ومناطق مسکونی روستایی ،صدور آراء مقتضی در خصوص پرونده های قانون ساماندهی وتعیین تکلیف ،جانمایی وتثبیت پلاک های اصلی و پلاک های ثبتی و همچنین جانمایی و تثبیت اراضی مناطق وابسته به آب منطقه­ای و برق منطقه­ای براساس سامانه شمیم از مهم­ترین برنامه­های ما در راستای اهداف سازمان در سال جاری است.

در ادامه ناصری آذری از روسا و مسولین قسمت ها خواستند بر تکمیل کلیه اطلاعات پیش بینی شده در سامانه های مختلف و همچنین سامانه های فعال و در حال بهره برداری نظارت کامل داشته باشند.

ایشان از دیگر اولویت های این اداره کل در سال جاری به بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق مطابق برنامه اعلامی و اجرای اسناد اشاره کرده و افزودند: بر اساس ماده 113 قانون ششم توسعه، اجرای کلیه اسناد رسمی از طریق اجرای ثبت انجام می گیرد و با توجه به ورود پرونده های جدید، که از حجم بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند کارکنان واحدهای اجراء استان با تلاش مضاعف به این حجم عظیم از پرونده ها رسیدگی می­نماید که موید تلاش همکاران مان در اجرا کسب رتبه نخست استان در تعداد پرونده های مختومه به تشکیلی در سال گذشته می باشد که امیدواریم با برنامه­ریزی واحد اجرا، در سال جاری شاهد افزایش تعداد پرونده های مختومه به تشکیلی باشیم و تا آخر سال نسبت به تعیین تکلیف پرونده های بلاتکلیف دهه­های 60، 70 و 80 اقدام گردد.

آقای ناصری آذری با اشاره به تاکیدات ریاست معزز سازمان بر استفاده بهینه از ظرفیت های کارکنان افزود: استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت های کارکنان و نیروهای جوان می تواند تاثیر زیادی در پیشبرد برنامه های سازمان داشته باشد و شناسایی و پرورش نیروهای مستعد جهت به کارگیری در پست های مختلف و کادرسازی یکی از مهمترین وظایف روسا می باشد.

مدیرکل ثبت استان با اشاره به تعهدات ابلاغی سال جاری گفتند: کلیه روسا بایستی از اول سال با در نظر گرفتن تعهدات ابلاغی سالجاری به واحد ثبتی مربوطه نسبت به برنامه ریزی و انجام امور اقدام نمایند.

در پایان روسای واحدهای ثبتی ضمن ارائه گزارش سالانه ی عملکرد، به بیان مشکلات موجود پرداختند که راهکارهای مربوطه توسط مدیرکل ثبت استان ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم