به گزارش روابط عمومی جلسه مشترک مدیران کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف استان زنجان با حضور مدیران کل و معاونین دو اداره مذکور برگزار گردید.
در این جلسه که در دفتر مدیرکل اوقاف استان تشکیل شد حجت الاسلام کرمی از زحمات کارکنان و مدیریت ثبت استان در صدور اسناد مالکیت بقاع متبرکه و اماکن موقوفه قدردانی نمود و گفت: در امر صدور اسناد موقوفات استان شاهد رشد چشمگیری هستیم که نشان از همت و درایت کارکنان و مدیریت ثبت استان دارد.
در ادامه ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن ارائه آماری از اسناد مالکیت صادره برای موقوفات گفت: به عملکرد واحدهای ثبتی در خصوص صدور اسناد مالکیت اراضی موقوفه نظارت داریم و دستورات لازم برای رسیدگی به تقاضاهای واصله از طریق ادارات اوقاف شهرستان ها صادر شده و در همین راستا روسای واحدهای ثبتی مکلف هستند گزارش عملکرد خود را بصورت ماهانه به اداره کل ارائه نمایند.
مدیرکل ثبت استان ادامه داد: مشکل پرونده های تشکیلی اوقاف در اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند مالکیت که با توجه به قانون منع خرد شدن اراضی فاقد سند مالکیت بلاتکلیف مانده بودند با توجه به بخشنامه سازمان امور اراضی حل گردید.
ناصری آذری افزود: از ادارات اوقاف شهرستانها انتظار داریم که مجدانه پیگیری لازم در خصوص تقاضای صدور اسناد مالکیت را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم