مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان:
پیشرفت چشمگیر عملکرد اداره کل د ر مقایسه با سال قبل
مصاحبه مطبوعاتی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن کنفرانس اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان آقای ناصری آذری ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و آرزوی علو درجات به روح پاک دکتر بهشتی و یاران باوفای معمار توانمند قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت اسنادواملاک کشور با قدمتی بیش از صدسال یکی از قدیمی ترین دستگاههای اداری ونهادهای حاکمیتی وابسته به قوه قضائیه می¬باشد که ماموریت اعتباربخشی، تثبیت وحمایت از حقوق مالکیت مشروع وقانونی اشخاص حقیقی و حقوقی را بر عهده داشته و همواره نقش به سزایی در پیشگیری از فساد و کاهش ورودی پرونده های مراجع قضایی و ایجاد آرامش و بهداشت روانی در بین مردم دارد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان افزود: از جمله خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تثبیت مالکیت، تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا از قبیل چک، مهریه، اسناد رهنی، اسناد ذمه¬ای، قبوض و غیره می¬باشد که خدمات ارزشمندی را به کشور ارائه می¬دهد.
آقای ناصری آذری ادامه داد: در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بعد از انتصاب آقای دکتر خدائیان شاهد ایجاد تحولی چشمگیر هستیم که از جمله آن می توان به : مبارزه با فساد، اهمیت به کاداستر و الکترونیکی کردن سازمان اشاره کرد که الان حدود 98 درصد کارهای سازمان الکترونیکی می¬باشد.
مدیرکل ثبت استان ضمن تاکید بر اینکه کاداستر از ضروریات توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور می¬باشد به بیان عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در سال 99 و مقایسه آن با سال 98 پرداخت.
ناصری آذری با اشاره به کسب رتبه¬های برتر کشوری در وصول معوقات بانکی، تثبت اراضی ملی و افزایش صدور اسناد مالکیت تکبرگی گفت عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سال 99 نسبت به سال قبل از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم