ملاقات مردمی مدیر کل

 

                   ملاقات مردمی با مدیریت از ساعت 10 الی 13 روز های سه شنبه برقرار می باشد.

                   آدرس مکان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان و ناحیه 1 از طریق همین تارنما در قسمت پایین صفحات قابل مشاهده می باشد…

۴ دیدگاه برای “تماس با مدیر کل

  1. جلیل گفته:

    سلام‌و عرض ادب. یک طرحی به اسم برون سپاری کاداستر بود که من متاسفامه دیر متوجه شدم. کارشناسی ارشد ژئودزی از دانشگاه زنجان رو‌ دارم.متاهل هستم و خیلی به کار نیاز دارم.ممنون میشم برام کاری انجام بدین.
    پارسال ازمون استخدامی سازمان ثبت کارشناس نقشه بردار قبول شدم،پلی متاسفانه مصاحبه قبول نشدم. الانم ازمون قراردادی ثبت درومدم و مونده مصاحبه. خ نیاز دارم به این کار.
    ممنون میشم کمکم کنید.

  2. مینا عابدینی فرزند قوامعلی۰۹۱۷۷۱۶۷۰۹۷ گفته:

    احتراما با عنایت به ماده ۱۶۹آیین نامه اجراییی ثبت و اسناد اینجانب مینا عابدینی فرزند قوامعلی به شماره ملی. ۴۴۱۰۱۷۳۷۹۰ با اعلام شکایت نسبت به پرونده اجرایی کلاسه۱۴۰۱۰۴۰۲۷۰۹۵۰۰۰۱۰/۶موضوع عملیات اجرایی مطالبه مهریه خانم فاطمه علوان صیداوری به شماره شناسامه ۴۴۰۰۴۶۸۸۲۸ و توقیف اموال بدهکار مرحوم قوامعلی عابدینی و با عنایت به اسناد موجود در ابلاغیه ۱۴۰۱۰۵۱۲۷۰۹۵۰۰۰۲۱۹ پرونده (سند ازدواج شماره ۱۴۲۱۶ مورخ ۱۳۸۸/۱۰/۱۰ صادره از دفترخانه ازدواج شماره ۷که مهریه مورد مطالبه را ۲۰میلیبون تومان اعلام نموده است)ضمن اعلام شکایت و اعتراض نسبت به تعیین مبلغ محاسبه شده بر اساس شاخص نرخ تورم بانک مرکزی که متاسفانه موجب تضیعع حقوق سایر وراث و اشخاص ذی نفع پرونده در محاکم قضایی و توقیف و اموال آن مرحوم در پرونده مفتوحه شورای حل اختلاف ابهر به شماره کلاسه. گردیده ضمن اعلام شکایت و درخواست رسیدگی مجدد به استناد ایین نامه اجرایی ثبت و اسناد به استناد نرخ اعلامی و شاخصه بانک مرکزی که مبلغ مهریه را ۲۹۰میلییون ریال اعلام میکند،خواستار تصحیح و رسیدگی مجدد بدوی موضوع پرونده،و گزارش تصحیحی شماره. ۱۴۰۱۰۴۹۲۷۰۹۵۰۰۰۴۰۱مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ شورای حل اختلاف شهرستان ابهر و یا ارجاع موضوع و طرح رسیدگی مجدد در هیت نظارت موضوع بند ۸ ماده ۲۵اصلاحی آیین نامه ثبت بوده،که انچه محرز و مسلم است از آنجا که طی حکم محکمه قضایی پیوست که مصدق و موید آن بوده که رابطه زوجیت خانم فاطمه صیداوی و اقای قوامعلی عابدینی در سال ۱۳۴۹ به مهریه ۵ ریال بوده و در سال ۱۳۸۸ با توافق مجدد طرفین این مهریه به ۲۰ مییلون ریال به ثبت رسیده گردیده و انچه محرز و مسلم است ،که ملاک محاسبه مهریه طی اسناد ثبتی و قانونی اخرین توافق و شاخص محاسبه ثبتی سال وقوع عقد در دفتر اسناد رسمی است،که متاسفانه این اتفاق در پرونده مفتوحه ایجاد نشده که خواهشمند و خواستارم با صدور دستور رسیدگی موضوع در هیات نظارت استان موجبات رفع رفع اشکال و اشتباه وتوقیف عملیات اجرایی تا وصول نتیجه و رفع اختلاف صدور دستورات لازم ااجراهیات نظارت را خواستارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم