به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان نادر ناصری آذر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در دیدار مدیر کل پست استان با اشاره به افزایش صدور اسناد مالکیت گفت: با توجه به صدور اسناد تکبرگی و طرح تعویض اسناد دفترچه ای سابق با این اسناد شاهد رشد روزافزون صدور سند هستیم که باعث افزایش مراجعات به ادارات ثبت می شود.

وی افزود: با توجه به برون سپاری درخواست صدور و ارسال اسناد مالکیت و واگذاری آن به اداره پست این انتظار را داریم که با استقرار کافی نیروهای اداره پست در واحدهای ثبتی مراجعات مردم به واحدها قطع شده و کلیه امور ارباب رجوع توسط نماینده پست انجام گیرد.

در ادامه مدیرکل پست استان با اشاره به حجم بالای کار در ادارات ثبت استان گفت: با افزودن نیروی انسانی جدید و تذکرات لازم جهت انجام به موقع امور به آنها سعی داریم تا مشکلات در اسرع وقت مرتفع گردد. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *