به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان نادر ناصری آذر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در دیدار مدیر کل پست استان با اشاره به افزایش صدور اسناد مالکیت گفت: با توجه به صدور اسناد تکبرگی و طرح تعویض اسناد دفترچه ای سابق با این اسناد شاهد رشد روزافزون صدور سند هستیم که باعث افزایش مراجعات به ادارات ثبت می شود.

وی افزود: با توجه به برون سپاری درخواست صدور و ارسال اسناد مالکیت و واگذاری آن به اداره پست این انتظار را داریم که با استقرار کافی نیروهای اداره پست در واحدهای ثبتی مراجعات مردم به واحدها قطع شده و کلیه امور ارباب رجوع توسط نماینده پست انجام گیرد.

در ادامه مدیرکل پست استان با اشاره به حجم بالای کار در ادارات ثبت استان گفت: با افزودن نیروی انسانی جدید و تذکرات لازم جهت انجام به موقع امور به آنها سعی داریم تا مشکلات در اسرع وقت مرتفع گردد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *