به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، اولین جلسه روسای واحدهای ثبتی تابعه استان زنجان در سال جدید، باحضور مدیرکل، معاون مدیرکل، مسئول حفاظت و اطلاعات، کارشناسان ثبت استان و روسای واحدهای ثبتی تابعه جهت رعایت پروتکل­های بهداشتی در دو روز متوالی در سالن جلسات اداره کل تشکیل گردید.

درابتدای جلسه آقای ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین از زحمات همکاران در سال 98 تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با عزم و همت بلند همه کارکنان و درایت و مدیریت جهادی روسای واحدهای ثبتی شاهد تبلور منویات مقام معظم رهبری در ادارات ثبت استان باشیم. 

ایشان در ادامه با اشاره به جلسه ویدئوکنفرانس اخیر با ریاست معزز سازمان به تشریح بیانات ایشان و اهداف و برنامه های سازمان در سال جاری پرداختند و برنامه ریزی در جهت انجام این برنامه ها را برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان خواستار شدند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان یکی از مهم ترین محورهای برنامه های سازمان در سال جاری را در زمینه ی اجرای اسناد رسمی دانسته و افزودند: بر اساس ماده 113 قانون ششم توسعه، اجرای کلیه اسناد رسمی از طریق اجرای ثبت انجام می گیرد و با توجه به ورود پرونده های جدید، که از حجم بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند کارکنان واحدهای اجراء استان با تلاش مضاعف به این حجم عظیم از پرونده ها رسیدگی می­نماید که موید تلاش همکاران مان در اجرا کسب رتبه نخست استان در تعداد پرونده های مختومه به تشکیلی در سال گذشته می باشد که امیدواریم با تقویت واحد اجرا، در سال جاری شاهد افزایش تعداد پرونده های مختومه به تشکیلی باشیم.   

آقای ناصری آذری با اشاره به تاکیدات ریاست معزز سازمان بر استفاده بهینه از ظرفیت های کارکنان افزود: استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت های کارکنان و نیروهای جوان می تواند تاثیر زیادی در پیشبرد برنامه های سازمان داشته باشد و شناسایی و پرورش نیروهای مستعد جهت به کارگیری در پست های مختلف و کادرسازی یکی از مهمترین وظایف روسا می باشد.

مدیرکل ثبت استان با اشاره به تعهدات ابلاغی سال جاری گفتند: کلیه روسا بایستی از اول سال با در نظر گرفتن تعهدات ابلاغی به واحد ثبتی مربوطه نسبت به برنامه ریزی و انجام امور اقدام نمایند.

ایشان از دیگر اولویت های این اداره کل در سال جاری ، بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق مطابق برنامه اعلامی، تعامل بیش از پیش با ادارات و سازمان ها جهت صدور اسناد مالکیت تکبرگی منابع طبیعی، املاک دولتی و موقوفات، صدور آراء مقتضی در خصوص پرونده های قانون ساماندهی و تعیین تکلیف را نام برده و از روسا و مسولین قسمت ها خواستند بر تکمیل کلیه اطلاعات پیش بینی شده در سامانه های مختلف و همچنین سامانه های فعال و در حال بهره برداری نظارت کامل داشته باشند.

در پایان روسای واحدهای ثبتی ضمن ارائه گزارش سالانه ی عملکرد، به بیان مشکلات موجود پرداختند که راهکارهای مربوطه توسط مدیرکل ثبت استان ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *