به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، در این بازدید که در تاریخ 10 اسفند ماه 1402 انجام شد ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن نشستهای تخصصی جداگانه با معاونین امور املاک و کاداستر ، معاون امور اسناد ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی ، مسئول حفاظت و اطلاعات و ریاست بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل ، موانع و نواقص موجود را بررسی و تصمیمات و راهکارهای مناسب برای بهبود بخشیدن به روند امور اداری اتخاذ گردید. در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان از بخشهای مختلف ستاد بازدید و با کارشناسان و مسئولین قسمتهای مختلف به گفتگو پرداخته ، دستورات لازم را در جهت تسریع در روند امور جاری صادر نمود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم