به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در این جلسه که در تاریخ 24/01/1404 برگزار گردید. در ابتدای جلسه معاون املاک و کاداستر اداره کل ضمن ارائه آمار عملکرد واحدهای ثبتی به تفکیک، به بررسی عملکرد واحدها و موانع و مشکلات موجود پرداخت. نحوه اجرای قانون تعیین تکلیف، نقشه های مربوط به رفع تداخلات، قانون ساماندهی، تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ، و پاسخ به استعلامات دفاتر اسناد رسمی و مراجع قضایی از جمله مباحث مطرح شده در این زمینه بود. معاون پشتیبانی و منابع انسانی نیز ضمن تشکر از همکاری و همراهی رؤسای واحدهای ثبتی، انضباط کاری چه در زمینه ورود و خروج همکاران و چه در زمینه پاسخ به موقع به مکاتبات اداری را مورد تأکید قرار داد. حفظ و حراست از اموال و خودروهای اداری نیز مبحث دیگری بود که توسط معاونت پشتیبانی و منابع انسانی مورد بحث و تأکید قرار گرفت. در ادامه این جلسه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن خسته نباشید و خداقوت به تمامی معاونان و رؤسای ستادی و ثبتی اظهار داشت : همه موفقیت های کسب شده در سال ۱۴۰۳ نتیجه زحمات همه همکاران مجموعه ثبت استان می باشد که بنده با تمام وجود از تک تک عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم. در سال قبل با حجم وسیعی از کارها مواجه بودیم که این حجم از کار همت والای همکاران را می طلبید که با تلاش شبانه روزی شما عزیزان به خوبی تمامی امور انجام پذیرفت. در سال جدید باید تمامی واحدها برنامه محور بوده و تمامی امور باید با برنامه ریزی انجام پذیرد. تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری باید تمامی پرونده های باقیمانده تعیین تکلیف گردد . همچنین بازرسی از واحـــدهای ثبتی می بایست به صورت دقیق و کامل انجام پذیرد تا این امر سبب افزایش عملکرد واحد ثبتی گردد . نهایت تعامل با رؤسای دادگستری ، فرمانداری ها، شهرداری ها و ائمه جمعه شهرستان ها توسط رؤسای واحدهای ثبتی انجام پذیرد و رؤسا گزارش عملکرد واحد ثبتی خود را به مسئولان شهرستان ارائه نمایند تا زحمات تمامی کارکنان به خوبی دیده شده و سبب افزایش انگیزه همکاران گردد. تکریم ارباب رجـوع در تمامی جلسات مورد تأکید بنده بوده و بار دیگر تأکید می نمایم که تکریم ارباب رجوع اولویت نخست این مجموعه می باشد.