به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خدابنده ، روند انجام امور در بخش های مختلف این واحد ثبتی را بررسی و ضمن ملاقات حضوری با مراجعین دستـورات لازم را جهت رفــع موانــع و مشکــلات موجـود صــادر نمودند.

در این بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، به منظور تسریع در صدور اسناد زراعی و ارتقای عملکرد استان ، دستور انتقال بخش اعظمی از پرونده های تشکیلی به اداره کل ، جهت تثبیت و صدور سند توسط نیروهای ستادی را صادر نمود.

حسین کاظمی اظهار داشت : تمامی نیروهای مجموعه ثبت استان فارغ از هر پست و مقام و جایگاهی باید جهت به سرانجام رساندن طــرح بزرگ و ملی حدنگاری اراضی زراعی همت مضاعف خود را به کار بندند و از هر فرصتی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

مدیرکل ثبت استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکارانی که با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرین دیگری به صفحه افتخارات این کشور اضافه نمودند عنوان داشت : مشارکت شما در این انتخابات ، نه تنها نمایانگر اراده ملت برای شرکت فعّال در تصمیم‌ گیری‌ های مهم کشور ، بلکه نشان از پایبندی به ایدئولوژی انقلاب اسلامی و تحقق ارزش‌های انقلابی دارد. امیدوارم که با ادامه این مسیر پر از انگیزه ، آینده‌ای برابر با اصول و ارزش‌های انقلاب در انتظار ما باشد.

در این بازدید معاون امور املاک و کاداستر ، کارشناس امور اسناد و بازرس اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم