سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی مورد نیاز خود، از محل مجوز استخدام اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، به صورت قرارداد انجام کار معین در سراسر کشور استخدام می کند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ثبت نام این آزمون که با برگزاری آن ۳۰۰ نفر از تمامی استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند از روز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز و در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پایان می یابد و آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

گفتنی است پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در این آزمون می‌رساند، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت گردیده است.

بر این اساس، داشتن حداقل 20 و حداکثر 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل 20 و حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

 کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم