در این دیدار که در تاریخ 23 اردیبهشت ماه 1403 و در محل دفتر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان انجام شد ، وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران که به نوعی نماینده تمامی همکاران این مجموعه محسوب میشوند اظهار داشت : انسداد بسترهای فسادزا از از طریق تبدیل اسناد رسمی و عادی از کاغذی به الکترونیک و اعتباربخشی به اسناد الکترونیک ، استناد پذیری و انکارناپذیری یکی از اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده و در این میان نقش آفرینی کانون سردفتران و دفتریاران به عنوان پایه اصلی ارائه خدمات الکترونیک ثبتی و گسترش ارائه خدمات بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان اظهار داشت : تمامی سردفتران و دفتریاران استان عضوی از خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک کشور می باشند ، لذا باید دست در دست یکدیگردر راستای احقق اهداف کلان سازمان قدم برداریم.

در این دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره کانون دفاتر اسناد رسمی استان زنجان از فضای آرام همراه با تعامل سازنده ای که مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ایجاد نموده اند تشکر کردند.

در پایان این دیدار احکام صادر شده توسط معاونت رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توسط مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، به اعضای جدید هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تحویل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم