به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، در این دیدار معاونت عمرانی شهرداری زنجان ضمن اشاره به شرح خدمات و و وظایف این معاونت از جمله ارائه و اجرای طرح های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری گفت: هر کارمند به طور متوسط یک سوم از طول روز را در محل کار خود سپری می نماید. لذا زیباسازی فضای اداری سبب تسهیل فرایند کار گردیده و تاثیر قابل توجهی بر عملکرد موفق و دستیابی به اهداف شغلی دارد.

در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان خواستار تعامل همه جانبه معاونت عمرانی شهرداری در جهت زیباسازی محیط این اداره کل اعم از جدول کشی ، رنگ آمیزی ، ایجاد فضای سبز و … گردید.

موسوی معاونت عمرانی شهرداری زنجان نیز ضمن قول مساعد در جهت زیباسازی محیط اداری از مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان بابت همکاری و همراهی در مسیر اجرای پروژه های عمرانی تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم