رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: توجه به فلسفه امر به معروف و نهی از منکر مانع وجود انحراف و فساد در جامعه می شود

دکتر خدائیان در جلسه شورای اداری شهرستان طارم بر توجه به فلسفه امر به معروف و نهی از منکر برای مبارزه با انحرافات و فساد در جامعه اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، ذبیح الله خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه و به نمایندگی از ایشان در شهرستان طارم حضور یافته بود، با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان به موضوع فساد بعنوان یکی از چالش های امروز جامعه اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در جامعه برای مردم آزار دهنده است وجود مفاسد اقتصادی و سو استفاده از بیت المال است.

وی با اشاره به مبارزه با فساد که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه است، افزود: یکی از عوامل نارضایتی مردم وجود فساد در جامعه است که ما تکلیف داریم با پیروی از فلسفه مهم امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت از کنار آن عبور نکنیم و سعی کنیم نقاطی که زمینه فساد را فراهم می کنند را ببندیم.

دکتر خدائیان با اشاره به طرح تحول در قوه قضائیه ادامه داد: یکی از محورهای مهم طرح تحول در قوه قضائیه مبارزه جدی با فساد در درون دستگاه و برون آن است.

معاون رئیس قوه قضائیه افزود: افرادی که فاسد هستند و از رانت برخوردارند هم دارای قدرت هستند  و هم ثروت و با استفاده از همین عوامل سعی می کنند در مقابل جریان مبارزه با فساد ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز بحث مبارزه با فساد، بحثی است که با همکاری تمام دستگاه ها و نهادها امکان پذیر است و همه موظف به بستن منافذ فساد و رانت در جامعه هستند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اشاره کرد که مبارزه با فساد خواست مقام معظم رهبری  و مردم است بنابراین باید عزم راسخ در برابر فساد داشته باشیم و همه دستگاههای مرتبط با موضوع مبارزه با فساد اقتصادی در همه سطوح باید کمک کنند تا زمینه های تولید فساد و رانت در جامعه از بین برود.

دکتر خدائیان با اشاره به برنامه ها و توطئه های استکبار برای مبارزه با نظام مقدس جمهور اسلامی افزود: دشمن سعی دارد با فشار اقتصادی مردم را دچار شک و دلسردی کند، اما ما وظیفه داریم با بصیرت و پیروی از رهبری و همسو با ایشان حرکت کنیم و مطمئن باشیم اگر چنین عمل کردیم هیچ ضربه و آسیبی  نمی تواند به کشور وارد شود.

وی در ادامه به موضوع رونق تولید و اقتصاد اشاره کرد و گفت: شهرستان طارم از نعمت های خدادادی بی شماری برخوردار است و اگر بخواهیم در این منطقه رونق اقتصادی و پیشرفت داشته باشیم باید نگاه ویژه ای به صنایع تبدیلی داشته باشیم.

وی افزود: باید شرایط امنیت اقتصادی را فراهم کنیم تا سرمایه گذار با اطمینان اقدام به سرمایه‌گذاری و ایجاد تولید و اشتغال اقدام کند.

دکتر خدائیان اجرای طرح جامع حدنگار را یکی از راه هایی زمینه ساز رونق اقتصادی بر شمرد و افزود: این طرح اگر بخوبی اجرا شود زمینه منازعات حقوقی و ملکی  را از بین می برد و اعتماد مردم را افزایش می دهد و زمینه رونق اقتصادی را فراهم می سازد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با تاکید بر اجرای هر چه سریع تر قانون جامع حدنگار، بیان داشت: اگر خواهان مدیریت زمین هستیم همه دستگاه ها باید کمک کنند که این طرح به خوبی اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم