به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، جلسه روسای واحدهای ثبتی تابعه استان زنجان، باحضور مدیرکل، معاونت اسناد و مسئول حفاظت و اطلاعات و روسای واحدهای ثبتی تابعه در سالن جلسات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان تشکیل گردید.

در این جلسه که به منظور بررسی موانع و مشکلات واحدهای ثبتی استان تشکیل گردیده بود آقای ناصری آذری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به انتشار فراخوان تعویض اسناد دفترچه­ای با تک­برگ گفت: با انتشار فراخوان این انتظار را داریم که مراجعات به واحدها جهت تعویض اسناد دفترچه­ای افزایش یابد و تعویض این اسناد باید در اولویت و بدون وقفه و نوبت دهی قرار گیرد.

مدیرکل ثبت استان در ادامه از روسای واحدهای ثبتی خواست که با به کارگیری صحیح و مناسب نیروهای انسانی واحدها و رعایت نظم و انضباط اداری توسط همکاران علاوه بر افزایش میزان کارکرد، رضایتمندی بیش از پیش ارباب رجوع را فراهم آورند.

آقای ناصری آذر افزود: همکاری با ارگان­های مختلف از جمله بنیادمسکن، اوقاف، منابع طبیعی و سایر ادارات و نهادهای مرتبط نقش به سزایی در بالا بردن عملکرد واحدها دارد.

ایشان ادامه داد: واحدها در وصول مطالبات بانکها و اشخاص حقیقی و حقوقی و حقوق دولتی(نیم عشر اجرایی) همچنین نسبت به پیگیری و مختومه نمودن پرونده های اجرایی در اسرع وقت اقدام نمایند.

در پایان روسای واحدهای ثبتی به بیان مشکلات موجود پرداختند و مدیرکل ثبت استان راهکارها و دستورات لازم را صادر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم