به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر بابایی در ادامه سفر خود به استان زنجان در دیدار با جوانان و نخبگان واحدهای ثبتی استان گفت: جوانان باید خود را به یافته ها و دانش روز مجهز کنند و در مسیر تحول و تعالی گام بردارند.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: جوانان باید تحول آفرین باشند و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش مضاعف داشته باشند.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه افکار سنتی در سازمان جایی ندارند، افزود: ما باید با تمام توان و استفاده از فناوری در جهت خدمات رسانی به مردم تلاش کنیم و فراموش نکنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و نباید با مراجعین به سازمان با بی احترامی رفتار کنیم بلکه باید با سعه صدر و احترام آنها را راهنمایی کنیم.
وی با اشاره به آینده سازی برای نسل های آینده بیان داشت: جوانانی که امروز در سازمان مشغول فعالیت هستند باید به سازمان احساس تعلق خاطر داشته باشند و همواره خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند و برای رضای خدا کار کنند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری اولین همایش ایده های تحول آفرین ثبتی در سال ۱۴۰۱ افزود: انتظار ما از کارمندان سازمان این است که با ایده های نو ما را در جهت تحول و تعالی کمک کنند.
دکتر بابایی همچنین در ادامه با حضور در جلسه با روسای ادارات ثبتی استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه قوانین ثبتی با یک آشفتگی روبرو هستیم افزود: در حوزه قوانین نیازمند یک قانون جامع ثبتی هستیم تا از این وضعیت نابسامانی که شاهد آن هستیم نجات پیدا کنیم.
وی بیان داشت: با توجه به پراکندگی قوانین و آیین نامه های ثبتی خیلی از فرآیند های ثبتی به کندی پیش می رود که با بررسی و مطالعاتی که صورت گرفته است تدوین قانون جامع ثبتی راهکار مناسبی تشخیص داده شد.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه موافق افزایش نیروی انسانی نیست تاکید کرد: راه حل مناسب برای خدمت رسانی مطلوب به مردم افزایش نیروی انسانی نیست بلکه باید فرآیند های ثبتی الکترونیکی شوند تا تمام امور به صورت شفاف و با استفاده از فناوری های نوین انجام گیرد.
دکتر بابایی در جلسه قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی با اشاره به اینکه کاداستر یک تکلیف ملی است افزود: مدیران باید با هزینه کرد صحیح اعتبارات و کار جهادی کاداستر را به اتمام برسانند.
معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به موانع و چالش های اجرای کاداستر کشاورزی گفت: ما در زمینه اجرای کاداستر اراضی کشاورزی نیازمند فرهنگ سازی وسیع هستیم زیرا با مالکینی در این بخش روبرو هستیم که تمایلی برای دریافت سند ندارند.
وی در پایان از روسای ادارات استان زنجان تقدیر و خواستار آن شد که دیگر استانها از نحوه اجرای کاداستر در این استان الگو برداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم