به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در تاریخ 25 اسفند 1402 با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ابهر از بخشهای مختلف این واحد ثبتی بازدید و ضمن بررسی تمامی موارد و موانع موجود، برخی از پزونده های ثبتی را شخصا مطالعه و دستورات لازم را صادر نمود.

در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در جلسه ای که با حضور کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک ابهر برگزار گردید ، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از معاونین و کارشناسان این واحد ثبتی که با تلاش شبانه روزی خود در جهت تحقق اهداف عالی سازمان همت گمارده اند تشکر و قدردانی کرد.

حسین کاظمی از کارکنان خواست در چند روز باقیمانده از سال جاری، کارتابل سامانه های کاری خود را بررسی و فعالیتی بدون اقدام نماند.وی در ادامه گفت : آمار مربوط به صدور اسناد شهری ، روستایی ، اوقاف و شهرهای زیر 25000 نفر توسط رئیس و معاون واحدهای ثبتی به صورت مستمر رصد و سامانه سحاک نیز بررسی گردد و واحد اجرای اسناد رسمی لازم الاجرا نسبت به تعیین تکلیف پرونده های بلااقدام و مختومه نمودن آنها همت نمایند. همچنین تکریم به مراجعه کنندگان در واحدهای ثبتی در اولویت کاری تمامی همکاران باشد و حضور در وبینارهایی که توسط سازمان برنامه ریزی و اجرا می گردد میبایست در راس اقدامات روسای واحدهای ثبتی قرار گیرد و عملکرد نقشه برداران برون سپار به صورت دقیق بررسی گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم