به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، در این جلسه که با حضور حسین کاظمی سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان و معاونت امور اسناد اداره کل و مسئول حفاظت و اطلاعات و روسای واحدهای ثبتی برگزار شد، کاظمی سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان به بیان برنامه های آتی این اداره کل در جهت پیشبرد اهداف ریاست عالی سازمان ثبت پرداخت.

وی با اشاره به رتبه مناسب استان در پاسخ به استعلامات و ثبت معاملات به کنترل روزانه استعلامات و خلاصه معاملات و مکاتبات قضایی توسط روسای واحدهای ثبتی تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ادامه داد: مدت زمان صدور سند مالکیت کاداستری و تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگی باید به حداقل زمان ممکن برسد برسد و از خروج پرونده ثبتی از بایگانی بدون دستور رئیس واحد ثبتی جلوگیری شود.

کاظمی در ادامه خواستار افزایش بازرسی دفاتر اسناد رسمی و و احدهای ثبتی شد و افزود: بازرسی از واحدهای ثبتی باید به صورت مستمر و سرزده باشد تا نتیجه­ی مطلوب به دست آید.

وی بااشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق گفت: با توجه به برنامه­ریزی­های به عمل آمده، پاسخگویی به شکایات تسریع یافته و بازرسی­های دوره­ای و موردی دفاتر نیز با دقت نظر بیشتری انجام خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در ادامه گفت: روسای واحدهای ثبتی پرونده های بلاتکلیف قانون ساماندهی اراضی فاقد سند را هرچه زودتر تعیین تکلیف نموده و پرونده­های جاری واحدها را در این زمینه به صفر برسانند.

کاظمی با اشاره به اهمیت سرمایه­گذاری و تولید و تاکید ریاست سازمان ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استانی از اولویتهای سازمان است و لازم است روسا در این زمینه از تمام ظرفیتهای قانونی بهره بگیرند.

وی با اشاره به لزوم همکاری با تمامی ارگانها اعم از فرمانداری و داگستری و بانکها و… از روسای واحدهای ثبتی خواست اخذ سند تک برگی املاک شهرداری ها پیگیری شود و مکاتبات و هماهنگی­های لازم به عمل آید.

وی در پایان خواستار تشویق کارکنان ساعی و معرفی آنها به اداره کل از طرف روسای واحدهای ثبتی شد و گفت: تقدیر از کارمندان فعال علاوه بر دلگرمی آنها در استمرار، باعث ایجاد انگیزه در کارمندان دیگر می­گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم