به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان، سرهنگ جمشیدی فرمانده بسیج ادارات، کاظمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم خدمت سردار طهماسبی و هیات همراه با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک­کش صهیونیستی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی با این عمل خود نابودی خود را نزدیکتر کرد.

 

وی در ادامه با تقدیر از زحمات مهندس خلفی مسئول پدافند غیر عامل اداره کل، گزارشی از اقداماتی که در این خصوص در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان انجام گرفته را بیان نمود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری توسط این اداره کل در حوزه املاک و اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکتها، کسب این رتبه را نمونه بارز روحیه جهادی و بسیجی کارکنان دانسته و از زحمات کلیه کارکنان درکسب این رتبه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سردار طهماسبی ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل و همچنین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی از زحمات مدیر کل و کارکنان و مسئول پدافند غیر عامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در این زمینه تقدیر کرد. وی گفت : پدافند غیرعامل از جمله اصولی است که مقام معظم رهبری سالهای سال بر آن تاکید داشته اند و بنا به فرموده ایشان با هیچ توجیهی نمیتوان پدافند غیر عامل را متوقف کرد.

سردار طهماسبی با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در حمله به مردم مظلوم غزه گفت : تقابل ما و دشمن تقابل حق و باطل است و ما به دنبال حقیقت جویی و دشمن به دنبال سیطره ظالمانه است و این نبرد تا نابودی کامل جبهه کفر ادامه خواهد یافت.

در پایان جلسه با توجه به انتقال آقای نادر کارگر فرمانده سابق پایگاه شهید صیاد شیرازی به استان تهران از زحمات ایشان تقدیر و آقای جمشید ملکی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی وحکم خود را از سردار طهماسبی دریافت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم