ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خرمدره علیرغم وجود موانع و مشکلات فراوان در زمینه ی انشعابات این ساختمان و فرایند پیچیده ی اخذ مجوزهای مربوط به این امور پس از پیگیریهای مستمر و بدون وقفه ی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان به صورت کامل تجهیز و کارکنان این اداره در سال جدید در این ساختمان مستقر و ارائه ی خدمت نمودند.

جهت جلوگیری از ایجاد و قفه در امر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان خرمدره بنا به دستور مدیر کل همزمان با ایام تعطیلات نوروزی نسبت به انتقال تجهیزات اداری به ساختمان جدید اقدام و شخص مدیر کل نیز در طول این جابجایی در محل حاضر و به روند امور نظارت نمود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در روز 9 فروردین نیز مجددا” از واحد ثبتی جدید خرمدره بازدید و با متقاضیانی که جهت دریافت خدمت به این واحد ثبتی مراجعه نموده بودند ، دیدار و دستورات لازم را جهت حل سریع مشکلات و موانع موجود صادر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم