به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، در این دیدار که با حضور معاونین هر دو اداره کل برگزار گردید ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان گفت: سنددار کردن ابنیه تاریخی از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. وی ادامه داد: صدور سند ابنیه ی تاریخی موجب حفظ و مراقبت از تاریخ و تمدن چندین هزارساله ایران اسلامی شده و از دست اندازی افراد سودجو جلوگیری مینماید.

حسین کاظمی با اشاره به اهداف و سیاستهای ابلاغی معاونت قوه قضائیه و ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشورعنوان کرد: تسریع در صدور اسناد مالکیت اماکن مذهبی و تاریخی و سرعت بخشی به تثبیت صدور اسناد مالکیت این اماکن را در دستور کار قرار داده ایم و با تلاش بی وقفه همکاران مجموعه ی ثبت اسناد و املاک استان این امر محقق گردیده است.

در این دیدار مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نیز از اهتمام ویژه ی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در مستندسازی و صدور اسناد ابنیه ی استان قدردانی نمود.

در پایان این دیدار اسناد مالکیت بنای رختشویخانه ، معبد تاریخی داش کسن ، بقعه ملاحسن کاشی ، بقعه تاریخی چلبی اوغلی و قسمتی از گنبد سلطانیه تحویل مدیر کل اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم