به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، در این دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن پاسداشت مقام والای شهدا ، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اسارت ، اوج ایثار و تقدیم عزیزترین نعمت زندگی برای خداوند است.گرامیداشت آزادگان فرصت مغتنمی است که به این اسوه های استقامت و خانواده آنان و حماسه ای که آفریدند به صورت ویژه توجه نماییم.

در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با اشاره به مسئولیت حال حاضر این آزاده سرافراز به عنوان مدیر مسئول روزنامه ی ندای ابهر افزود: اصحاب رسانه چشم و گوش و زبان جامعه محسوب می شوند و آنچه از سوی آنان مطرح میشود ، مورد توجه قرار میگیرد و تاثیرگذار است و لذا رسالت سنگینی دارند.

حسین کاظمی خواستار تعامل و همکاری تمامی اصحاب رسانه استان زنجان با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در زمینه تشویق زارعین جهت مشارکت در طرح بزرگ حدنگاری اراضی زراعی و همچنین ترغیب مردم و دستگاههای اجرایی جهت تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ و صدوراسناد مالکیت شهرهای زیر 25000 نفر شد.

در پایان این دیدار شعبان ربی از مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان برای تعامل نزدیک با اصحاب رسانه و ارائه ی خدمت در کمترین زمان ممکن به مردم قدردانی و تشکر نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم