به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، این دیدار با حضور معاون امور اسناد و مسئول حفاظت و اطلاعات اداره کل و همچنین مدیر مسئول روزنامه مردم نو و با محوریت بررسی راهکارهای بهره مندی عادلانه تمامی مطبوعات استان از آگهی های ثبتی و جلوگیری از فسادهای احتمالی انجام شد و طرفین به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

در ادامه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان اظهار داشت : جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی رسیدگی به امور فرهنگی و هنری در گستره جغرافیایی استان بسیار مهم و اثرگذار است . وی خواستار تعامل و همکاری نزدیک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای انتشار به موقع آگهی های اجرای قانون تعیین تکلیف و ، تسریع در امور و عدالت در توزیع آگهی ها در میان مطبوعات استان شدند.

سپس معاون امور اسناد ضمن بیان دیدگاههای خود ، خواستار حضور نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان جهت تسهیل در امور متقاضیان شدند. مسئول حفاظت و اطلاعات اداره کل نیز خواستار ایجاد زیرساختهای لازم جهت انتشار آگهی ها به صورت الکترونیک و صرفه جویی در زمان و مصرف کاغذ گردید.

در پایان طرفین توافقاتی را در راستای ایجاد بسترهای لازم در زمینه ی تسهیل امور انجام داده و بر ارائه ی خدمات در کمترین زمان ممکن و با بیشترین رضایتمندی مردم تاکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم