به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، آقای حسین کاظمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در معیت رئیس کل دادگستری استان زنجان حجت الاسلام و المسلمین فرجی برحق و سایر اعضای شورای قضایی استان با دکتر افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تبریک هفته دولت گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ما عنایت کرده که باید از این فرصت خدمتی برای خدمت صادقانه به مردم نهایت استفاده را بکنیم.

حجت الاسلام فرجی برحق با تبریک انتخاب استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر جشنواره شهید رجایی ، استان زنجان را جزء استانهای پیشرو در تمام زمینه ها قلمداد کرده و خواستار تداوم این موفقیتها گردید. وی ابراز امیدواری کرد: در سایه همکاری و همفکری بین دستگاه قضایی و استانداری شاهد توفیقات و خدمات اثرگذار در حل مشکلات استان باشیم.

طی این دیدار آقای حسین کاظمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان خواستار رفع مشکل انشعابات ساختمان جدیدالاحداث واحد ثبتی خرمدره گردید که از سوی آقایان رفیعی و شعاعی معاونین استاندار قول مساعد در جهت رفع این مشکل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم