حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در جلسه تجلیل از مدیر و کارکنان روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان ، ضمن تبریک هفته ارتباطات و فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات و تشکر از زحمات و تلاشهای فعالین این حوزه گفت: اهمیت کار روابط عمومی بسیار بالاست. اگر روابط عمومی در اطلاع رسانی اخبار با رعایت اقتضاء سازمانی خوب، دقیق و با سرعت عمل کند ، نتیجه بسیار خوبی بهمراه خواهد داشت و اما اگر در اطلاع رسانی ضعیف و با تاخیر عمل کند این امر منجر به بهره برداری خلاف واقع شبکه های معاند از اخبار خواهد شد.
وی افزود: روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباط سازمان ها با افکار عمومی و همکاران خود و قلب تپنده یک سازمان است و دستاوردها، برنامه ها و خدمات صورت گرفته از جانب سازمان را به افکار عمومی و از طرفی دیگر، خواسته ها، نیازمندی ها و مطالبات افکار عمومی و همکاران را به مدیران سازمان و ارائه دهندگان خدمات منعکس می کنند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد:اگر روابط عمومی در انعکاس اخبار فعال باشد و جامعه از فعالیت سازمان آگاه شود ، این آگاهی امید آفرین است و سطح امیدواری جامعه را افزایش خواهد داد.
رئیس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد: نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.
در این جلسه رئیس کل دادگستری استان زنجان با اهداء لوح از زحمات و تلاشهای مدیر و کارکنان روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم