به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، در این مراسم که معاونین ، روسا  ، امام جماعت و جمعی از همکاران اداره کل نیز در آن حضور داشتند ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه همگانی دانسته و گفت : شهادت هنر مردان خداست و شهیدان هنرمندان بزرگ در بازنمایی و ترسیم مفاهیم تعالی انسانها هستند.

این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تاثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند. همه ی ما مدیون شهدا و ایثارگران بوده و یکی از راههایی که میتوانیم ادای دین نماییم ، شناساندن همه جانبه ی آنان بر نسل هایی است که شهدا و مسیری را که آنان در آن ممارست داشته اند را به خوبی درک نکرده اند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن حمایت همه جانبه از تمامی فعالیتهای فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی همکاران اظهار داشت: توسعه فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی زیربنای توسعه حقیقی و پایدار و موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

در پایان این مراسم و به دستور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان از آقای سلمان کریمی نویسنده رمان بشکوچ با اهدای جایزه تقدیر به عمل آمده و لوح یادبود این کتاب توسط مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان امضا شد.

داستان “بشکوچ” در بستر زمانی محاصره 34 روزه خرمشهر رخ می دهد. این رمان روایت سی و چهار روز از زندگی یکی از تکاوران پایگاه دریایی بوشهر است که برای دفاع در مقابل تجاوز دشمن به خرمشهر اعزام می شود. شخصیتی مقاوم که نظامی گری برایش از همه چیز مهم تراست.

“سلمان کریمی” نویسنده کتاب بشکوچ از همکاران مجموعه ثبت اسناد و املاک استان زنجان ، متول سال 1355 و دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی می باشد. وی تاکنون چندین مجموعه داستان گروهی و کودک تالیف نموده و پیش از این نیز کتاب “رویاهای رنگی یک کور مادرزاد ” را به چاپ رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم