به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان پس از سالیان متمادی به همت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان و پیگیری اداره اوقاف سند مالکیت امامزادگان ام البنین (س) و برادران در روستای سلمان کندی شهرستان سلطانیه توسط آقای حسین کاظمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان صادر و تحویل اوقاف گردید.

بنا به گفته مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان سند این امامزادگان به مساحت 13 هزار متر عرصه و اعیان ، در اراضی وقفی متعلق به امامزاده و جنب آرامستان روستای سلمان کندی واقع شده بود که به علت داشتن مشکلات فنی و وجود سند معارض، سالیان متمادی متوقف مانده بود و با پیگیری اداره اوقاف و پیگیره ویژه همکاران ثبتی ، سند مذکور صادر گردید.

مدیر کل اوقاف استان زنجان نیز در این باره گفت: بحمدالله در سال جاری با همت و مساعدت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان تا کنون 200 سند اولیه و 32 سند تبدیلی برای موقوفات زنجان صادر گردیده و 409 رقبه موقوفات نیز سنددار شده و در سامانه اوقاف ثبت گردیده است .

لازم به ذکر است در سال گذشته نیز در همایش مشترک سازمان اوقاف و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، استان زنجان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در عملکرد حدنگاری و کاداستر املاک و اراضی وقفی گردیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم