در این مراسم که در صبـح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ، در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک و با حضور جمعی از همکاران ثبت استان برگزار گردید ، مدیـرکـل ثبت اسناد و املاک استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، فرا رسیدن سالروز شهادت هفتمین ستاره آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام را به تمامی مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت عرض نموده اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) امام بزرگواری است که نام پر برکت اش الهام بخش صبـــوری ، شکیبایی، بردباری و حلم است و در طول دوران امامت خویش برای تبیین و تشریح معارف و احکام الهی، کمک به مظلومان و محرومان جامعه و مبارزه با حکام ستمگر تا پای جان ایستادگی کردند.
وی همچنین فرا رسیدن عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت را تبریک گفته و عنوان داشت: بعثت حضرت رسول نعمت خدا بر بشریت و منت آفریدگار بر انسان بود. بعثت طلوعی بود که خورشید حق را از خاور تاریخ تاباند. با امید به اینکه همه ما در الگو گرفتن از سیره زندگانی این بزرگواران و تعمق و تفکر در زوایای مختلف زندگی و سیرت ایشان کوشا باشیم. از خداوند منان می خواهم بتوانیم در زمره شیعیان و پیروان راستین آن بزرگواران قرار بگیریم.
پایان بخش این مراسم صرف صبحانه (احسان حلیم) توسط همکاران حاضر در جلســه بود که توسط شخص مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مهیا گردیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم