حسین کاظمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با صدور پیامی کسب این جایگاه را به تمامی همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تبریک گفت. متن پیام مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان بدین شرح است:

کسب رتبه ی برتر در ارزیابی عملکرد سالیانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حاصل خدمت دلسوزانه ی کلیه کارمندان ستادی و صف در مجموعه ی ثبت اسناد و املاک استان زنجان می باشدو این موفقیت مایه ی امید و اعتماد مردمی است. بی تردید کسب رتبه برتر در بین 31 استان کشور ، آینده ای بسیار درخشان را در روند فعالیت این مجموعه نوید میدهد.

اینجانب بر خود لازم میدانم کسب رتبه دوم کشوری را به تک تک معاونین و روسای ستادی و روسای واحدهای ثبتی ، کارشناسان و در مجموع به کلیه ی پرسنل خدوم و پرتلاش این مجموعه تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همکاران ارجمندم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشور عزیزمان ایران ، از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امیدوارم در سال جدید نیز با توکل بر خداوند متعال و همت والا و بی نظیر شما عزیزان قله های افتخار را بار دیگر فتح نموده و در مسیر تحقق اهداف عالی سازمان و دستورات سرور ارجمند جناب آقای دکتر بابایی معاون محترم قوه قضائیه و ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیش از پیش موفق و سربلند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار مهم